religion vs reklam

Hurras enda lokalkontor i Västernorrland sköts ju numera av Kott. Självklart inte utan en rejäl dos oro.
Men som alla framgångsrika företag måste man för eller senare våga släppa taget och ge andra ansvar.

I går gjorde jag en snabbvisit för att försäkra mig om att allt var i sin ordning.
Det här är vad jag möttes av:



Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om redaktionens välkomstskylt.
Det är förvisso bra att Kott håller religiösa budbärare på avstånd. Samtidigt är det av största vikt att Hurra underrättas om alla tänkbara möjligheter att köpa saker. Framför allt teknik med äpplen, blå blinkande lampor och andra helt livsavgörande funktioner.


/Jocke

Kommentarer
Postat av: Kött

Tror du håller dig underrättad över äpple-releaser utan analog reklam. Speciellt den som skulle dimpa ner i min brevlåda, om jag inte hade den där vackra skylten.

Postat av: Roland

Ska hålla utkik på den djupare bloggen efter en analys av Kottens välkomstskylt.

2007-02-05 @ 21:05:43
URL: http://www.skovde.se
Postat av: A

Lätt att jag ska ha en sån skylt!

2007-02-05 @ 22:01:12
URL: http://rea05.blogg.se
Postat av: Anonym

Framförallt.

2007-02-05 @ 22:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback