Husby, 04.53.

Och jag är vaken mitt i natten och kollar på en tv-serie med snygga tjejer med stora bröst och djup urringning som klagar på snygga tjejer med stora bröst och djup urringning i nån sorts försök från manusförfattaren att rättfärdiga att serien egentligen handlar om att de där tjejerna som är nån sorts spioner hela tiden hamnar i knipor där den enda lösningen är att ta av sig tröjorna för att göra ett rep eller en slunga eller för att de verkligen verkligen måste spela beachvolley annars dör en prinsessa nånstans.

Och jag byter kanal och hittar bara en tjej som står framför en kuliss och tar emot samtal från folk som inte fattar vilken den försvunna bokstaven i ordet F * NLAND möjligen kan vara. Men hon verkar ha roligt, tjejen, där hon står och ger ledtråden "granne". Och jag tänker: fan, man kanske skulle ringa. 60 loppor skulle passa bra på mitt bankkonto. Och nån gång innan jag orkar räcka mig efter telefonen hinner jag fatta att jag faktiskt är i det tillståndet att jag nog egentligen tycker att den där serien med de där snygga tjejerna egentligen är rätt bra.

I det tillståndet borde man stänga av tv:n och gå och lägga sig.

Men det gör jag inte.

Jag tar en snus och funderar på om detta verkligen är det bästa livet har att ge.

Och det är det inte.



/ Micke

Kommentarer
Postat av: Monika

Oh. Men du, stäng av teven och ladda hem Rapport till himlen. Det är det bästa livet kan ge? Man kan ju äta glass samtidigt. Kolaklass.

Postat av: Monika igen

JKenny Starfighter bör också hjälpa mot melankolin? Tänk på att våra skattepengar omvandlas till Doktor Deo. Älska Sverige därför.

2007-01-12 @ 13:04:31
Postat av: Kött

"Du är ju slut, Tyrone. Skriv upp det, Memnomaticen: Tyrone är slut."
Bättre än så blir det inte. Går det att köpa på dvd?

2007-01-12 @ 17:16:14
URL: http://kott.blogg.se
Postat av: Marcus

Gå och lägg dig.

2007-01-12 @ 21:06:41
URL: http://cowabunga.blogg.se
Postat av: Jensa

Men beachvolley är ju aldrig fel...särskilt inte med kvinnligt motstånd...på rygg...i Spanien...margaritas...misär...fan också...kaffe!

2007-01-15 @ 09:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback