Vad jag inte skrev

Fan, det är längesen jag bloggade.
Skulle kunna skriva en idrottstopplista från år 2006, men jag tror att jag skiter i det. Det är ändå inte så många som skulle platsa.

Sen skulle jag kunna skriva nåt om en kille jag känner, som gillar köttbullar. Så mycket att han faktiskt köpte ett paket, med typ 40 mammascan-köttbullar och vräkte i sig.

Hälften kalla. Innan han kom på att det finns en grej som heter microvågsugn.
Men det blev ändå lite torrt. Och ingen ketchup fanns i huset.
Så han tog vad som fanns, och hällde lite yogurt på köttbullarna. Det är ju nästan som sylt.

Men eftersom kortet jag tog blev så jäkla suddigt, så tror jag att jag skiter i det.

Nån annan gång, kanske.


/ Micke

För övrigt är det dags för nya bylinebilder. Nåt förslag, Jonte?


Kommentarer
Postat av: Gusten

Det sägs att ett gott skratt förlänger livet, och mitt liv blev sissådär ett halvår längre nu. Tack för den!

2007-01-10 @ 11:32:35
Postat av: Monika

Var är Hurra-katten? btw

2007-01-10 @ 13:36:58
Postat av: rullen

låter mumma

2007-01-14 @ 22:03:46
Postat av: sura tanten

Ha ha:))

Gjorde själv en trist lista...eller det blev nog några stycken;)

Postat av: sura tanten

Ha ha:))

Gjorde själv en trist lista...eller det blev nog några stycken;)

2007-01-24 @ 17:52:24
URL: http://suratanten.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback