Vardagsirritation

Det finns en del saker jag irriterar mig på. En av de allra värsta är trådlös handsfree. En sån där skitlöjlig pryl som man sätter fast i örat för att kunna prata i mobiltelefon och samtidigt kunna rulla tummar utan att riskera att man fastnar i sladdar.
Och, men det här behöver jag knappast påpeka, nåt som stör mig ännu mer är när folk pratar i sin bluetooth-handsfree som sitter fast bakom örat och ändå står och håller i sin mobiltelefon. Hela grejen tappar liksom sin funktion då.
Och man ser skitlöjlig ut.

image298

Notera på kortet: Kamouflageutstyrsel, fulländad med hemslöjdad kniv och förmodligen likaledes hemslöjdad slida.
Och bluetooth-handsfree.

Jag antar att jakten inte var särskilt lyckad, eftersom jag tog kortet på McDonalds.

Men han hade lik förbannat kniv, så jag pixlade ansiktet lite.

Kommentarer
Postat av: P

Kniv på offentlig plats? Spärra in.

2007-06-15 @ 21:38:38
Postat av: Knugen

Militärmundering? Spärra in.

2007-06-16 @ 14:40:39
Postat av: Marcus

McDonalds? Spärra in.

Postat av: Anna

Han kan ju iof ha behövt kniven till att skära sig igenom de skosuleliknande så kallade köttbitarna man kan få på donken ibland.

2007-07-18 @ 18:40:11
URL: http://asomianna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback