Ännu ett öppet brev till Kentsekten

Hej alla ni som läser och kommenterar det här inlägget!
Kul att ni gillar Hurrabloggen.

Jag har några snabba frågor till er:
Vill ni att alla ska älska Kent, eller vill ni vara del av en sorts sluten gemenskap där bara ni förstår?

Vill ni att jag ska böja mig och säga: okej, ni har rätt, eller vill ni fortsätta försvara ert kära Kent med näbbar och klor mot idioter som inte begriper?

Vill ni att det där blogginlägget gjordes enbart för att uttrycka en åsikt, eller för att uppnå ett mål som för längesen nåtts?

Vill ni titta runt lite på bloggen för att kanske vidga era vyer lite, eller vill ni fortsätta att visa er inskränkthet genom att inte ens ta notis om andra kommentarer i tråden?

Ett tips till er:
Testa att läsa det här blogginlägget också.



/ Micke

Kommentarer
Postat av: suratanten

Finns bara en sak som är värre en all den uppmärksamhet Kent får och det är all den uppmärksamhet Gessle och Niklas strömstedt får. Är detta (nedan) Strömstedt eller Gessle, har glömt?

Jag drog ner på stan, där låg en banan.
Förr så var den gul, nu är den bara ful.
Det kommer en liten tår som faller på mitt lår.
Whoohooohooohooohoo...du är min banan,jag lämnar dig på stan.
Whoohooohooohooohoo...du är min banan,jag lämnar dig på stan.
Whoohooohooohooohoo...du är min banan,jag lämnar dig på stan.
Whoohooohooohooohoo...du är min banan,jag lämnar dig på stan.
Jag drog ner på stan, där låg en banan.
Förr så var den gul, nu är den bara ful.
Det kommer en liten tår som faller på mitt lår.
Whoohooohooohooohoo...du är min banan,jag lämnar dig på stan.
Whoohooohooohooohoo...du är min banan,jag lämnar dig på stan.
Whoohooohooohooohoo...du är min banan,jag lämnar dig på stan.
Whoohooohooohooohoo...du är min banan,jag lämnar dig på stan.

Postat av: Mikusagi

Jaha, jag sökte jag är en banan och kom hit o.O
Hej Kentsekten! ^^ Eller vad det här nu är... borde faktiskt se efter xD

2006-03-17 @ 20:58:47
URL: http://mikusagi.blogspot.com/
Postat av: Nixie

Nej, texten är varken skriven av Gessle eller Strömstedt. Däremot förtjänar de all uppmärksamhet de får - särskilt Strömstedt!

2006-12-16 @ 00:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback